Påske tur til Bergen

Heihei, hvordan går det med dere ? 🙂 nå er det en stund siden sist. Beklager for det! Vel, på onsdag så reiste jeg og familien til Bergen og har vært her siden det .. jeg stor koser meg her, som vanlig. Noe som gjør det så ekstra koselig er når hele familien er samlet og rett å slett bare har det ufattelig gøy sammen. Alle passer liksom så utrolig godt ilag, og det er så kjekt å se på. En skikkelig koselig påske blir dette!

Nå som butikkene og sånn er stengt så er det jo ikke så mye å finne på, men idag skal vi faktisk en tur på fløyen mest sannsynlig, siden det er så kjempe fint vær. Så regner med det kommer til å være stapp fullt der oppe idag. Men ingenting er jo bedre enn å gå tur og nyte været, for i dag er det virkelig fantastisk. Jeg ønsker dere alle sammen en kjempe fin påske hvertfall, jeg oppdaterer dere underveis. Har hvertfall mye bilder som publiseres her når jeg er hjemme igjen. Vi blogges snart igjen <3 god påske!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg