En ikke så OK start på helgen

Heihei, cutiezzzz 🙂 idag er det endeliiiiig fredag wohoo, føler det er en skikkelig glad dag uansett vær jeg, deilig. Men idag var det en ikke så gøy start på helgen for min del hvertfall, har ligget i hele natt og vridd meg sikkert rundt om i hele sengen, prøvd å ligge på magen, ryggen, siden, foster stilling .. alt mulig, men ingenting hjelper. Jeg har altså fått en heftig menstruasjon igjen HEHE, helt forbanna j*vlig er det, jeg har aldri , aldri opplevd noe så ubehagelig og smerte helvete før, jeg trodde virkelig at disse ppillene jeg går på skal hjelpe, men ettersom jeg begynte på di så har bare alt av smerte osv blitt værre, er dette normalt? Hmm. Veldig ubehagelig er det hvertfall, jeg vet ikke om det er di som gjør til dette, men har på følelsen at det er det siden jeg fikk dette etter jeg begynte på di. Så nå skal jeg bestille meg en lege time for å få sjekket ut i dette eller bytte ppille. Sånn her orker jeg ikke gå hver gang jeg skal ha mensen, helt grusomt.

Jeg prøver også å unngå Ibux og smertestillende og slik fordi jeg har tatt så mye ut av det før pga samme grunn .. så hvis jeg skal holde på sånn her hver gang så vil nå ikke leveren min funke som den skal hvertfall, off. Nei dette må gjøres noe med 😀 gleder meg til jeg er ferdig WOHO det skal virkelig nytes!!!! Men til noe annet, nå er det jo trossalt helg for mange av oss, og hvor deilig er ikke det? Jeg kommer til å bare slappe helt av enda en helg, hadde lyst å gjøre noe gøy denne helgen, men det tror jeg at jeg bare må slå fra meg nå .. får heller ta det igjen neste helg, da er jeg FRI håhå. Gleder meg hvertfall til påske og bergens tur med fine folk. Jeg ønsker dere en kjempe fin helg , folkens. Vi blogges senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg