mine sommerplaner

Heihei, nå er det jo faktisk ikke så syyykt lenge til sommer og sol hvis vi faktisk tenker litt over det, vi er jo trossalt snart i april måned, også starter det jo å bli varmere i mai måned .. så det er jo ikke litt mer enn 3 måneder til sommer 🙂 og jeg har aldri vært mer klar for sommer enn det jeg er nå, når jeg ser på serier og filmer hvor det liksom er sommer og knall fint vær så merker jeg at jeg har så vanvittig lyst på sommer og varmere vær nå, tror ikke jeg har lengtet så mye etter dette som jeg gjør nå. Jeg gleder meg helt sinnsykt mye. En stor grunn til det er fordi jeg ENDELIG skal til syden etter 3 år siden sist … sist gang var jeg i Tyrkia i 2014 mener jeg, og det var utrolig kjekt. Denne gangen skal jeg til Kreta/Hellas sammen med hele familien min og typen, ord kan ikke beskrives hvor fantastisk digg det skal bli, det er liksom som en drøm som går i oppfyllelse kan man si♥ 

JULI – MALAKOFF 

Den 20-22 juli så skal jeg på malakoff, jeg har vært der en gang før og det var i fjor .. fantastisk gøy festival, gleder meg SÅ MYE til det. 

( bilde fra malakoff 2016 )

JULI – HELLAS 

Uken rett etter malakoff så reiser jeg til Hellas med en god gjeng, så det blir knall. Reiser helt i slutten av Juli og blir i 2 uker.

BERGEN

Blir nok mange Bergens turer opp i det hele og gjennom hele sommeren egentlig, vi er veldig ofte i Bergen om sommeren spesielt, så det blir kjempe bra 🙂 sommeren hjemme i Bergen er virkelig helt ubeskrivelig vakker. Så gleder meg til flere turer dit. 

Jeg har egentlig ikke noen flere planer for sommeren sånn som jeg vet om liksom, men det blir garantert jenteturer, lange sommer kvelder, turer sammen med familien, og MYE mer. Jeg gleder meg hvertfall til å se hva denne sommeren har å by på♥ satser også på ett super fint vær hele sommeren 😀

Hva er deres sommer planer? ♥ 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg