vellykket kveld

Heihei. Og god søndag til dere 🙂 Hvordan har helgen deres vært? 

Vel, jeg kan oppsummere min helg litt da .. selv om den ikke har vært så sykt spennende haha, men på fredag så hadde jeg besøk av min kjære, også var vi en liten tur på besøk til noen koselige og fantastiske mennesker, så det ble absolutt kjempe koselig som vanlig. Så dro vi bare hjem og såg på film og bare slappet helt av. 

Denne lørdagen her har faktisk vært en av di beste på lenge, skikkelig koselig lørdag faktisk. Dagen startet med at vi fikk besøk av søsteren min, typen hennes og vesle tantungen min, så tok vi egentlig helt på sparket at vi skulle stikke å bowle .. det var altså meg, mamz, papz , søsteren min, broren min også typen min hehe.  Deretter reise på en uteplass for å ta en øl før vi dro hjem, kvelden ble mer enn vellykket og jeg koste meg skikkelig mye, det er slike ting som er gøy og gjøre, bare ta ting helt spontant. Gjett hvem som kom på andre plass i bowling da – MEG HÅHÅ .. tror jeg skal satse på å bli verdens mester i bowling, funker som fæn 😉 Men dette var altså min helg, dagen i dag blir helt chill azzzz .. mamma holder på å lage vårruller, så gleder meg til å spiiiiiiiise .. også tenker jeg og reise inn til min kjære senere. Jeg ønsker dere hvertfall en super fin søndag, kos dere. 

Vi blogges !

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg