dere kan følge meg her

Heihei, som dere kanskje vet så har jeg jo 2 facebook sider hvor jeg publiserer diverse ting hver dag nesten .. jeg har en bruker hvor jeg heter camilla berg – photography og der publiserer jeg bilder jeg tar med kameraet mitt, som er alt i fra portrett bilder av andre til bilder som jeg jobber hardt med for å få til, jeg tar egentlig bilder av alt som faller meg inn også jobber jeg med å få til noe kult, så på denne brukeren kommer det ut veldig mye forskjellig. Jeg har ikke publisert noe på denne brukeren på lenge, men tenker å sette i gang igjen nå, det kommer hvertfall mye nå som det begynner å bli varmere ute. 

Også har jeg en annen side som jeg publiserer ting via bloggen min og der er det kanskje lettere å få med seg når det kommer nye innlegg .. jeg setter hvertfall veldig stor pris på om dere har lyst til å følge meg ♥ ♥ 

DETTE SKRIVER DERE BARE INN I SØKEFELTET DERES PÅ FACEBOOK, SÅ FINNER DERE MEG 🙂

 ♥ camillasliife.blogg.no ♥

 ♥ camilla berg – photography ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg