Less monday, more summer

Hva er vel ikke bedre enn sommer, varme, sol og lange sommer kvelder? 😀 jeg savner sommer så vanvittig mye og gleder meg veldig mye til denne sommeren her, tror jeg har mye å se frem til sammen med di jeg er glad i. Alt blir liksom så bra når det er sommer, da kan jeg for eksempel ta flere bilder til dere, og jeg kan endelig få bruke kameraet mitt mye oftere enn det jeg gjør nå, jeg elsker jo å ta bilder med kameraet mitt, og denne sommeren har jeg så mye planer med ulike type bilder og slik, nei dette blir AMAZING !!! Jeg kan også blogge mye bedre til dere, og ja egentlig alt blir så utrolig mye lettere. Skulle hatt sommer hele året, hehe. Satser hvertfall på en minnerik sommer. Jeg har skikkelig lyst til syden i år faktisk, for nå er det hvertall 2-3 år siden jeg var sist .. det er jo det som er sommer, eller hva?

Men så klart, ingenting er jo bedre enn en norsk sommer hihi .. Noe som er litt sykt er at det kun er hele 2 måneder igjen til det begynner å bli varmere ute, og kun 3 måneder til det er sommerferie .. WOHO!!! Det blir så bra. Har dere noen planer for sommeren 2017?

4 kommentarer

Siste innlegg