6 ting dere kanskje ikke visste om meg – del 2

– Jeg er veldig, veldig glad i å reise på tur og trivest best når jeg er vekke, jeg elsker også å sove på hotell .. da føler man liksom at man kan slappe ekstra godt av.

– Jeg må ha alt på stell, noe som er veeldig irriterende .. jeg får ikke sove hvis jeg ikke har ordnet opp i ting som kanskje burde fikses .. eller bare hvis rommet mitt er rotete eller klesskapet så klarer jeg absolutt ikke å sove, bekymrer meg og irriterer meg for hver minste ting .. off for en dårlig uvane, det må det virkelig bli slutt på. 

– Jeg har ikke lyst på mer en 2 unger, selv om jeg elsker unger og elsker å være rundt barn så kunne jeg bare tenkt meg to unger, men hvem vet .. har man fått 2 så kan man like godt slå til med 8, eller huh?  HEHE holy. 

– Jeg er en person som blir veldig fort sjalu når det kommer til visse ting, og det er ikke en god ting å være 🙁 men altså, heller litt sjalu enn å bare gi totalt f*en sier nå jeg. Man kan liksom ikke gjøre noe for det der sjalusi greiene .. men selvfølgelig er det lurt å prøve å legge ting bak seg og heller tenke positivt 😀 . 

– Jeg elsker å hjelpe andre, det å kunne hjelpe andre og gjøre di glad og kanskje forandre livet deres er virkelig en fantastisk følelse .. selv som person så føler man seg garanter helt utrolig etter å faktisk kunne få den muligheten. 

– En av tingene jeg er liv redd for er håret mitt, hahaha er det mulig? Det er helt utrolig at jeg har turt å gjort så mye med det i det siste .. og jeg merker at det har blitt en god del slitt enn det har vært, så det må pleies. Jeg har nå farget håret en siste gang, og sånn skal det være fremover .. jeg kan ikke drive og styre på med det, ender opp med at alt knekker av, og da griner jeg seriøst .. men til takke for meg selv hehe. Neida, men nå er det nok. Det kommer forresten før og etter bilder iløpet av kvelden eller imorgen.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg