no one can make you feel inferior without your consent …

… dette synst jeg var ett bra sitat, at ingen kan få deg til å føle deg mindreverdig uten ditt samtykke. Det er jo helt sant da 🙂 og viktig. Jeg elsker å bla igjennom alt av quoter og ting som er inspirerende, hihi. Hvertfall, nå er det ikke lenge igjen til jeg reiser til Bergen i noen dager, mamma og resten av familien har allerede reist nedover, så gleder meg til å se hele gjengen igjen. Satser på fint vær også, slik at man kan være ute å finne på ting å nyte været. For sånt vær som det er nå vil vi ikke ha … grusomt. Men hvertfall så blogges vi senere idag 😀 jeg ønsker dere en kjempe fin uke og ferie til dere som har det. Kos dere !!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg