lately

Heiheeei 🙂 hvordan har dere det? Klokken er 12 og jeg har ikke komt meg opp av sengen enda .. hadde planer om å stå opp klokken 9 idag for å nyte mest mulig av fin været som er ute nå, gud så fantastisk fint det er å våkne til sol å fint vær, håper det holder seg sånn en stund. Jeg tenker hvertfall å prøve å få tatt noen bilder til dere idag, også hadde jeg tenkt å spille inn en video til dere, men får se hva jeg får tid til, kan hende den videoen må utsettes litt, meeen vi ser.. den kommer hvertfall 😀 så det blir bra!! Har litt videoer jeg tenker å spille inn å dele med dere , for nå er det jo perfekt å spille inn videoer når det er så lyst. Jajaaa anyways, nå må jeg hoppe i dusjen sånn jeg får gjort noe ut av dagen, tenkte å rydde huset idag også til mor og far kommer hjem, hehe. Men vi blogges plutselig igjen, her er litt bilder som er tatt i det siste. Ha en strålende fin Onsdag!

8 kommentarer

Siste innlegg