02.02.17

Heihei. Jeg føler jeg ikke gjør annet enn å komme med oppdateringer her, men shiiit .. HVOR er blogg ideene mine blitt av, jeg blir sprø hahaha, før så hadde jeg alltid noe gøy å blogge om, men nå derimot er det bare oppdateringer osv .. og det beklager jeg for, jeg skal virkelig prøve og skjerpe meg. Gleder meg spesielt til lysere og varmere tider for da er det så utrolig mye enklere og lettere å blogge, nå har jeg bare triste og kjedelige bilder, så det har absolutt noe med det og gjøre også. 

Dere hadde hjulpet meg mye ved å komme med forslag til hva jeg kan blogge om, hva vil dere ha mer av her på bloggen? Hvertfall, nå får jeg straks besøk av min kjæreeee, så det gleder jeg meg til hehe. Må en snar tur til Bergen i morgen og fikse noe greier også, så det blir en laaang tur .. men med god stemning så gjør det ikke noe som helst 😀 Planene videre for helgen vet jeg ikke enda, tar det som det kommer, men satser på en EDRU helg denne gangen, omeigaaad. 

vi blogges 
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg