BIRTHDAY GIRL

Helloooo mine fine lesere, hvordan har dere det? 🙂 hatt en fin start på det nye året? Har fortsatt ikke gått helt opp for meg enda at vi er i 2017 nå, haha. Men jeg er hvertfall klar for nye muligheter å ting å se frem til. Vel, idag er det jammen meg 12 januar allerede, som vil si at jeg har bursdag idag og blir 19 år hehe, den alderen der er sååå ufattelig kjip .. står midt i mellom de mest spennende årene håhå, men ett år nærmere 20 nå da. Så jeg får heller se sånn på det enn bare det negativet. Jeg må helt ærlig si at det er uvant å ikke være hjemme på sin egen bursdag, har liksom vært det så lenge jeg kan huske, men nå tilbringer jeg altså dagen min i Bergen siden jeg har vært her hele uken sammen med min kjære :-). Reiser hjem imorgen, men reiser nedover så fort jeg får muligheten siden jeg trivest best i Bergen. Men hvertfall, nå skal vi ut en liten tur, vi blogges så klart snart, ønsker dere en kjempe fin dag! <3 og tusentakk for alle fine kommentarer jeg har fått i det siste her på bloggen, dere er best!!!

4 kommentarer

Siste innlegg