mye forandringer

Heihei 🙂 hvordan går det med dere? Vel, jeg har blitt igjen i Bergen menst resten av familien reiste hjem igår, så her blir jeg en ukes tid. Herlig. Vel, dere vet jo at jeg har forandret litt på håret mitt, og nå har jeg gjort enda mer med det.. siden jeg er så utrolig ubesluttsom når det kommer til mitt hår.. sykt irriterende. Men hvertfall, så var jeg hos frisøren og skulle få det enda mer lysere enn det allerede var, MEN så ble det alt for lyst for min del .. jeg likte det sånn sett, men følte det ikke helt var meg haha. Så derfor tok jeg å farget det mørkere igjen, og NÅ får det virkelig bare være sånn som det er en stund .. så får jeg heller farge det enda mørkere etter en stund. For nå begynner håret mitt å bli veldig slitt, så derfor må jeg kure det veldig ofte og ta vare på det 🙂 ikke gøy å gå fra Sundt å friskt hår til veldig slitt, men det fikser jeg. Vel, under her ser dere noen bilder fra hvordan det var til hvordan det er nå, sånn som håret mitt er nå er nesten som hvordan jeg hadde det første gangen jeg dro til frisøren. Bedre bilder får dere se senere 🙂

Nå :

8 kommentarer

Siste innlegg