frisøren

Heihei 🙂 idag var jeg tidlig oppe siden jeg skulle ta en tidlig buss til Førde. Skal nemlig til frisøren som jeg ikke har vært hos på flere år sikkert .. jeg er så glad i håret mitt at det er ufattelig skummelt å gjøre noe med det, men denne gangen er det virkelig på tide å gjøre noe med det, det har aldri vært så langt som det er nå, og det er bare styr med det. Så nå sitter jeg her og er sinnsykt spent på hvordan dette blir, har klipt av en del og skal nå gjøre noe kult, men hvordan det blir aner jeg ikke, håper jeg blir fornøyd!!! Blir nok her noen timer hvertfall, før og etter bilder kommer senere på bloggen, så stay tuned. Vi blogges !

5 kommentarer
    1. gleder meg til å se forskjellen var hos frisøren i går selv.
      og ble sittende 6 timer. men ble ikke helt fornyøyd fordi jeg ville ha lysere 😀
      legg det ut på bloggen senere da fineste du <3 jeg er spent.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg