Årets første antrekk

Heihei, og velkommen til ett NYTT år – 2017 – pretty AMAZING .. helt sykt, haha. Nå er vi i Januar, den nest beste måneden med tanke på at jeg har bursdag om kun hele 10 dager, da blir jeg 19 .. kjip alder det der egentlig hehe, men ett år nærmere 20 da wheey. Jeg er hvertfall veldig spent på hva dette året har å by på .. ser frem til det. Vel, her har dere ÅRETS første antrekk i en snøfylt dag faktisk .. hvor gøy er ikke det at snøen kom nå, selv om vi så gjerne skulle fått den for en uke siden .. menmen, jeg måtte hvertfall kjappe meg ut å ta noen bilder før det ble mørkt .. aahhhh er så kjipt det der, men en liten fordel er at det er helt hvitt ute nå og da blir det litt lysere om ikke anna. Håper dere liker antrekket, også må dere ha ett kjempe fint år og ta vare på hverandre 🙂

14 kommentarer

Siste innlegg