lille julaften

wait .. whaaat? 23. Desember idag, som vil si at det faktisk er julaften imorgen, hvor sykt er ikke det? 😮 og TENK at det kun er en uke igjen av hele 2016 !!! Føler det ikke er lenge siden jeg tenkte i august at det kommer til å gå sykt lang tid fra august – desember .. men der gikk jeg altså på en smell, det har jo gått fortere enn noensinne, og det er egentlig ganske sykt å tenke på hvor fort tiden har gått, det har ikke gått helt opp for meg enda at idag er det lille julaften og selveste julaften imorgen, men JEG GLEDER MEG <3  spesielt til pinnekjøtt og ( sorry ) en h*lvetes god mat .. det blir så bra selv om vi bare er få hjemme på denne julaften her, men det er virkelig ikke det som betyr noe, så lenge jeg har familien min der er jeg virkelig mer enn fornøyd.

Igår så lagde jeg og mamma risboller siden jeg fikk så utrolig lyst på det hehe, enkelt er det jo å lage til også. Vi skulle egentlig bake noe mer greier .. men vi bare slo det fra oss denne gangen .. så får vi heller ta det igjen til neste år. Vi hadde jo egentlig planer om å bake sammen med tante ungen min, men det ble ikke noe av det heller 🙁 men men, da slår vi til neste år, er ikke verre en det. Julen i seg selv er ganske koselig og minnerik den, men samtidig synst jeg også det er litt stress, spesielt det som skjer før og i romjulen .. jeg blir så sykt stresset når jeg ser alle andre skal ut i romjulen også hadde jeg egentlig ikke så store planer om det, men når jeg hører at alle skal så frister det ikke å sitte hjemme, lol skjønner dere? Jeg er den personen som MÅ få med meg alt …. men kjenner jeg meg rett så kommer jeg ikke til å orke meg ut, OM jeg skulle ut så hadde det blitt 2. juledag siden di fleste jeg kjenner skal ut da, men jeg skal ” ut ” allerede 1. juledag så da blir det egentlig godt å bare slappe av andre juledag med tanke på at nyttårsaften kommer like rundt hjørnet og sikkert smeller som fæn. 

Oiioi, dette ble visst ett langt innlegg ut av overhode ingenting interresant, men jeg har nå oppdatert dere. Jeg kommer så klart ut med flere innlegg iløpet av dagen idag eller morgen dagen, så følg gjerne med på bloggen videre 🙂 Vi blogges, ønsker dere en ♥ RIKTIG GOD JUL♥ 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg