another weekend

Helåå mine vakre lesere!! Hvordan går det med dere? Har dere det bra? 🙂 

Vi er komt til enda en helg, disse ukene bare flyr av gårde og det er egentlig ganske sykt hvor fort det går .. det er liksom kun en måned til jul og året er snart over, wææ syke greier. Men jeg klager altså ikke, det er jo alltid gøy med helg og jule tider å alt dette! Helgen min består av absolutt ingen planer, jeg har ikke andre planer enn at jeg får besøk ikveld. Jeg tar det egentlig alltid som det kommer, finner alltid på noe kjekt uansett, som ender opp med alkohol .. hehehe;) neida. Skulle bare ønske at været var fint, men dette her er jo helt forferdelig trist, her har det høljet ned i hele dag, altsååå … Jaja jeg satser hvertfall på snø og amaZing vær til jul .. hvis ikke så graver jeg meg selv ned.

Jeg ønsker dere hvertfall en utrolig fin helg likevel, man er ikke avhengig av fint vær heller à. Kos dere mye også blogges vi snart igjen♥♥

Hva skal du i helgen?♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg