MIN ØNSKELISTE

Vel, nå som det snart er jul så er det jo greit å allerede ha planlagt en aldri så liten ønskeliste .. jeg har ikke så særlig mye jeg ønsker meg egentlig, jeg har liksom det jeg trenger? Men så klart er det jo noen små ting som ikke hadde vært feil å få heller. Jeg er ikke den typen som MÅ ha dyre gaver, så lenge jeg får en øyenskygge til 70 kroner så er jeg evig fornøyd liksom HEHE. Det viktigste er hvertfall tanken som teller, eller hva? Anyways, her har dere min ønskeliste for i år .. og jeg har en liste til både jul og bursdag, siden jeg har bursdag bare 3 uker etter jul, looking forward :DD

 ♥  svart vinterjakke ….

MEN IKKE med ekte pels som på bildet under  .. ( jeg tok bare ett random bilde ) Er det noe jeg angrer på at jeg kjøpte så er det den blå vinterjakken min, skulle ønske jeg kjøpte den i svart istede, det passer liksom til alt 🙁 jeg har skikkelig lyst på en lignende som dere ser på bildet under, en jakke som er inntilsittende hehe. 

 ♥ NAVLE & TUNGEPIERCINGER – ØREDOBBER

Dette er alltid noe som er kjekt å få .. jeg har bare stygge navle piercinger også bruker jeg kun en tunge piercing.

 ♥  NEGLER OG VIPPER

 ♥ HÅRKURER, SHAMPOO OG BALSAM

Dette er virkelig ett MUST hos meg altså … man trenger dette hele tiden liksom, og til mitt lange hår så er jeg avhengig av å bruke fra frisørsalong siden det er litt bedre kvalitet, når det kommer til hårkur og såpe til håret så er jeg veldig glad i moroccanoil sin type.


 ♥ SMINKE & PARFYMER

sminke og parfymer er noe man alltid får bruk for, så det er ikke feil å få eller ønske seg 🙂

 ♥ REISE & PENGER

Dette må vel være det beste å få i gave, tror jeg? Tenk å få en reise i gave da .. holy f*ck !!!! Og penger er noe man VIRKELIG får bruk av, heheheh 😀

 ♥ SKO

Noe som står øverst på ønskelisten min er hvite converse sko, for mine ser opprinnelig talt ikke ut lenger .. skulle trodd jeg har trakka i drit konstant og jeg får de faktisk ikke noe mer reine uansett hvor mye jeg prøver å vaske di. Så her må man til med noe annet, tror jeg!

Svarte korte støvletter med litt hel på er noe som også står på ønskelisten, mine er ødelagte fordi jeg har to brusker på føttene mine som virkelig ødelegger skoene mine .. er det mulig. 

Nike svart treningssko er ett MUST… lurer på hvor lenge jeg har ønsket meg disse haha 🙂

 ♥ TATOVERING

SHIIIIT, jeg blir helt gira når jeg tenker på tattoooo .. jeg ønsker meg dette så inderlig mye, i flere år har jeg ønsket å tatt sleeve tatovering, det suger heftig mye at det er så svin dyrt, men jeg tror definitivt at det er verdt det .. Etter så mye meninger og inspirasjoner av tatovering så er det verdt det, uten tvil 😉 Så dette skal jeg ta uansett innen jeg er fylt 50 år, kødda, hvertfall 25 år :Pppp

 ♥ HÅRSTRIKK & KLÆR

Jædåååå .. her har vi også noe som vi jenter trenger mye av, håhå .. hvertfall jeg. Alle strikkene mine forsvinner konstant hele tiden .. kjøpte meg ett par nye strikk for 2-3 uker siden og tenkte jeg skulle legge de på en veldig lur plass på rommet mitt så jeg husker hvor jeg har di. Men neida, jeg klarer å rote det fullstendig til og bruke opp alle og kaste di fra meg over alt, standard.

 ♥ TRENINGSKLÆR

 ♥ HUDKREM & BODYLOTION

 ♥ FRISØR

Jeg er så møkkkkk lei av håret mitt nå at jeg vurderer å skinne det av på høgste nivå .. vil gjøre noe sykt fint som jeg kommer til å like shæmpegoooodt 🙁 men dyrt er det hvertfall med håret mitt som snart veier mer enn meg selv og når like langt som meg om ikke så alt for lenge. 

 ♥ BRUN SKINNJAKKE

Jeg har fått en ting for brun skinnjakke jeg, synst det er så fint. 

 ♥ TRENINGSTIGHTS

 ♥ HVA ØNSKER DU DEG TIL JUL?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg