er det ikke litt drøyt?

wææ okei??? er det FOR drøyt å allerede begynne å bla seg gjennom mye julebilder og slikt? jeg mener, vi er liksom kommet til 14 November trossalt .. og det er kun litt over en måned til jul, helt sykt !!! Nei så altså så har jeg klikket meg gjennom myyyye bilder på weheartit blant annet ut av jule inspirasjoner 🙂 Og jeg ødelegger kanskje litt for meg selv da, med tanke på at jeg ikke vil få julestemning alt for tidelig … da er jeg så redd for at den skal forsvinne hahaha, neida. Men jeg har allerede fått litt julestemning, og ikke nok med det så har jeg allerede begynt å høre på litt julesanger, off .. jule følelsen må være den beste som finnes, tror jeg. Akkuratt nå, så mangler vi kun litt snø .. så tror jeg alt er på plass hehe. Jeg ber hvertfall om å få en skikkelig jul denne gangen, og da snakker jeg så klart om veldig mye snø 😀 Vel, jeg har satt sammen en aldri så liten jule kollasj under her.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg