weekend

Hellååå kjære fine lesere, hvordan har dere det? 🙂 Er det kun jeg som synest denne uken her har gått helt uvirkelig SYKT fort???? Amaigaaad .. tiden flyr jo av gårde, holy. Men det er vel også en god ting? for da kommer juletiden fortere wheey, det blir stas det.. jeg gleder meg. Men nå er det fredag og HELG .. atter en gang 😀 jeg er i Bergen og skal hjem igjen idag, har vært her hele uken å har kost meg mye, deilig å slappe av litt og komme seg vekk litt iblant. Og da er Bergen den rette plassen for meg haha.. Fikk også en melding av mamma og søster som savner meg og sier jeg må komme hjem snart hehe. Imorgen blir det nok en tur ut med gjengen etter gammelt .. miss them so, so much .. Men jeg er hvertfall innom for å ønske dere en riktig god helg, kos dere mye og ta vare på hverandre, det er så utrolig viktig <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg