2016 – oppturer og nedturer

Året 2016 har ikke bare gått uendelig fort, men det har også vært ett av de tøffeste året med både nedturer og oppturer .. ting som jeg aldri trodde kom til å skje har skjedd, jeg har mistet noen som jeg var og er så ubeskrivelig glad i og som sto meg veldig nært som jeg nå tar veldig tungt, jeg har ikke helt fått til ting som jeg ville få til der og da, jeg har aldri stått opp for meg selv og sagt ting som jeg mener .. det er mye jeg ikke fikk til og som jeg ville forandre på. Jeg har vært veldig paranoid å tatt alt til meg som gjør til at jeg blir helt ødelagt og sliten i kroppen. Noen ting har bare ikke gått helt min vei .. men det kan ikke være like lett hver gang heller da 🙂

Men for all del, 2016 har ikke bare vært ett kjipt og trist år .. det har også vært ett fantastisk år hvor jeg har blitt kjent med mange nye fantastiske mennesker som jeg er kjempe glad i, jeg har vært mye sammen med familie og venner, ringt til diverse folk ang møter å slikt, vært mye på møter .. noe som jeg virkelig aldri hadde trodd jeg kom til å klare fordi jeg er så sinnsykt sjenert, men dette har jeg klart og det har gått helt fint –  det handler bare om å ha troen på seg selv, man får alltid til det man vil få til, selv om det må jobbes med <3. Jeg har hjulpet folk som ikke har hatt det lett, hatt en skulder å gråte på, vært der for personer når de virkelig trenger det, hatt ett øre som lyttes når det trengst .. vært veldig omsorgsfull å virkelig tatt vare på di jeg elsker over alt på jord å de som jeg bryr meg om.

Året 2017 kommer nok til å bli ett bra år, jeg skal heretter begynne å virkelig stå opp for meg selv, si meningene mine å stå opp for di, slutte å bry meg så j*vlig mye om hva folk sier og mener om meg .. det er noe man virkelig ikke skal bry seg om. Spesielt det med at jeg har fått uhyggelige kommentarer på bloggen, men så ja, da får jeg heller bare få det .. men det må man faktisk bare tåle, jeg nekter å bli ødelagt av noen latterlige kommentarer, det er nemlig ikke sånn det skal fungere. Jeg er sterkere enn det. Og det skal jeg fortsette å være. Jeg liker å blogge, å ingen kan ta fra meg det. I 2017 skal jeg ha en jobb hvor jeg gir ALT jeg har, jeg skal virkelig jobbe r*va av meg !!! Jeg skal bli en bedre person enn det jeg har vært, og med det mener jeg at jeg skal ikke lenger kutte ut ting kun fordi jeg TROR jeg ikke vil klare det, jeg VET jeg skal klare det og det skal jeg også .. det handler bare om å tro på seg selv å få litt mer selvtillit så blir dette her kanon bra :-))) Og som jeg har sagt før, så er det ikke noe annet jeg vil enn å være ett forbilde for andre .. MEN DA tenker kanskje dere ” hvordan kan hun som droppet ut av skolen være en inspirasjon for andre?” Det går veldig fint an det :-)))  Nå skal dere høre, man kan fint være en inspirasjon for andre selv om man har droppet ut av en skole vel? alt handler ikke bare om skole, og jeg kan fint være ett forbilde og inspirasjon for andre jeg, det er ingen problem .. man trenger ikke å fullføre skolen for å være det, altså ja, jeg skjønner hva dere mener .. så klart er det lurt å fullføre, men at jeg ikke gjorde det har jeg en veldig god grunn for og derfor blir det feil av noen å si at jeg ikke kan være en inspirasjon for andre .. men er det virkelig nødvendig å dra den så langt ut at det rett å slett blir uthenging? Så til dere som mener at jeg ikke kan motivere, inspirere, være ett forbilde for andre – fordi jeg droppet ut av skolen – dere tar fullstendig feil. Og ja,  kanskje jeg ikke er en favoritt blogger heller .. men hvorfor da gå innpå bloggen min i det hele tatt om man ikke har noe godt å si .. jeg synst bare det blir så utrolig urettferdig å trist. Jeg har forstått det at det er mange som ikke liker bloggen min og det jeg skriver å deler med dere .. men det er jeg som skal like det jeg driver med. Jeg kommer heller ikke til å slutte å blogge fordi noen mener at det jeg gjør er kjedelig. Og jeg vet at det vil være noen som ALLTID må ha noe dritt å kommentere på ..  Det viktigste er at du selv liker det du driver med .. men selvfølgelig er det jo enda kjekkere når leserne dine liker det også, menmen 🙂 

Men nå er ikke dette året over enda da, nå har vi jo den kjekkeste tiden av året i vente – JULAFTEN <3 gud som jeg gleder meg .. og ikke nok med det, så er det jo snart nyttår også .. jeg håper bare det blir fint vær, det hadde jo vært amazing hehe.  Jeg ønsker dere fine lesere en riktig god helg, ta vare på hverandre. 

Vi blogges

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg