streb etter fremgang, ikke perfeksjon

God kveld, kjære lesere! 🙂 hvordan har dere det? Lenge siden jeg har spurt dere om det nå .. jeg har ikke vært innpå bloggen på en god stund, og det har sine private grunner. Det har vært en tung tid, så jeg har bare trengt en aldri så liten pause, håper dere forstår. Men nå er jeg komt fullt tilbake igjen, så nå er det bare å følge med videre, jeg har noen planer med denne bloggingen her, hehe. Forresten, jeg tenker å kjøre igang med en video til dere snart, kom gjerne med tips til hva dere vil ha .. så blir dette her kanon bra !! Vel til overskriften – ” streb ikke etter perfeksjon, men fremgang” , når jeg trener så er ikke jeg ute etter å se perfekt ut, jeg er ute etter å SE fremgang ifra hvordan jeg har sett ut iløpet av den tiden jeg har trent, og jeg kan ærlig si at ja, jeg ser litt fremgang i forhold til hvordan jeg har sett ut, det er ikke veldig mye forskjell, men jeg ser spesielt at jeg har fått mye mer muskler, jeg har blitt sterkere, jeg har lagt på meg litt mer spesielt rundt livet, noe som er veldig bra for min del for da er det lettere å bygge muskler. Men jeg er langt ifra ferdig, jeg skal legge på meg litt til, å deretter bygge enda mer muskler, det beste jeg vet – er å se FREMGANG !!

10 kommentarer

Siste innlegg