fruktsalat

Heihei, hvordan har dere det? 🙂 Det er kjempe fint vær ute idag, men sykt kaldt da .. så det er bare å kjøre på med varme klær så man ikke fryser ihjel haha .. Senere idag så tenkte jeg å komme meg ut å stikke på Åsen en tur, noe vetig må man gjøre når vi først har fint vær, hvertfall jeg. Vel, inatt så sovnet jeg altså ikke før 05.30, er det mulig? Men grunnen til det er fordi jeg fikk sånn verk i hele ryggen min, og klarte ikke engang å ligge noensteder .. gjorde så j*vlig vondt uansett hva jeg gjorde. Jeg må nok ringe å bestille en lege time for å sørge for at denne nyrebekkenbetennelsen er vekke, man kan ikke gå rundt med dette aazzz. Men hvertfall de gangene jeg ikke får sove så slår jeg til med å lage noe jeg kan spise, så da ble det fruktsalat, det er jaggu mettende det også.

8 kommentarer

Siste innlegg