for akkuratt 4 år siden idag ..

For akkuratt hele 4 år siden idag, som er 5. Oktober 2012 .. wooow, jeg kan ikke tro det er gått så lang tid allerede, dette er jo helt syykt å tenke på .. men hvertfall så såg innleggene mine helt annerledes ut og ikke minst bildene, både jeg og bloggen min har forandret oss, hehe 🙂 jeg fikk meg en god latter når jeg bladde meg ned til dette her … off, men gøy å se tilbake på ‘ a. Veldig rart at jeg har blogget i 4 år vel og merke, gud som tiden flyr. Og at denne bloggen her fortsatt er oppegående er ett under. Jeg startet å blogge i April 2012, og nå er vi i Oktober 2016 .. her har dere innlegget mitt for akkuratt 4 år siden

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg