DEN ALLER FØRSTE GANGEN .. DEL 2

MITT FØRSTE MØTE MED EKSTREMSPORT ..

Nå vet ikke jeg om kickboksing regnes som en ekstremsport eller en kampsport .. men hvertfall så husker jeg denne gangen utrolig godt, nettopp fordi første inntrykket mitt av dette var AMAZING .. bortsett fra at det er så siiiiiinnsyyyykt slitsomt, holy .. dette bør man virkelig ha en kondis til for å begynne med, men det kommer seg heldigvis underveis, med tanke på hvor hardt man faktisk må ta i og trener! Men isåfall så var jeg 100% sikker på at jeg skulle drive med å fortsette med, og jeg angrer ikke ett sekund på at jeg testet dette, for jeg elsker det virkelig å synst det er ufattelig kjekt. Så da var det virkelig rett å kjøpe seg bokse sekk og hansker å starte med treningen for full hals ..  Jeg har ikke tenkt til å slutte med det første hvertfall, hehe 🙂 

MIN FØRSTE JENTETUR ..

Min første jentetur mener jeg har vært med min bestevenninne Sara, da tok vi båten på vei til Bergen, jeg husker det som det skulle vært idag. En annen jentetur som jeg aldri kommer til å glemme er bobilturen til meg og Sara på vei til Oslo på Miley Cyrus konsert, holy shiiiit så gøy det var, aarhhh .. minner for livet det der, det er sånne ting jeg setter pris på.

her sitter vi på båten på vei til Bergen.

MITT FØRSTE MØTE MED SMINKE ..

OMG sier nå bare jeg .. dette var jo helt KATASTROFE !!! Jeg tror ikke jeg helt visste hva sminke var, spesielt ikke når jeg bruker en svart/brun eyeliner å knæææsjer på med all min styrke på bryna mine som jeg engang ikke fullførte .. jeg kunne gjerne bare begynne å tegne på midt på bryna mine og stikke liksom .. hva jeg tenkte på da er ett megeeeet godt spørsmål, det verste av alt var at jeg sikkert følte meg ufattelig SEXY.  Jeg begynte med sminke alt for tidelig .. i en alder av 11-12 år tror jeg, ikke kult Camilla .. jeg angrer den dag idag på at jeg i det hele tatt startet med sminke, skulle ønske jeg aldri begynte.

 

 

her ser dere .. 🙂 vakkert altså

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg