dette har gjort meg til den jeg er idag

Vi alle kan vel være enige om at barndomstiden og årene oppover ikke alltid er like enkelt for di fleste. Noen sliter med depresjon, noen blir mobbet, og noen sliter psykisk.. Jeg har vel vært den personen som har slitt veldig, veldig mye med depresjon å egentlig aldri følt at jeg har vært god nok, eller verdt noe. Det er en veldig slitsom og trist tanke det der, å gå rundt hver eneste dag fra du står opp til du legger deg å tenke på hvorfor du lever og hva meningen med livet egentlig er? Det samme til mobbing å uthenging, det er ikke greit å grue seg til å gå på skolen for å oppleve dette så og si hver dag, hva vinner man egentlig på å uthenge andre å mobbe di? Hva er meningen? Kommer man langt med det? Er det kult liksom? Gjør man det for å være kul nok for venne gjengen sin? Det er ikke greit, folkens .. dette temaet kunne jeg pratet om å skrevet om i evigheter, nettopp fordi det er noe som gjør meg såpass forbanna å oppgitt, FOR ett miljø man lever i da. Verdenen må bli bedre på dette, vær så snill .. vær snille med hverandre, vi kan ikke ha det sånn lenger, noen må få en slutt på dette snart. Tenk hvor mange liv som blir ødelagt på grunn av dette? Jeg blir helt knust. Jeg vil være en inspirasjon for andre, jeg vil hjelpe andre slik at de føler seg verdt noe, slik at de kan ha det bra med seg selv, jeg vil gjøre folk til verdens gladeste menneske. Jeg vil rett og slett være en helt, en helt som andre kan snakke positivt om å få en positiv oppfatning for. Jeg tror ikke helt at di fleste vet hvor mye dette betyr for meg .. at jeg vil være der for dere, gjøre dere glade, være snill med dere. Jeg er ikke noe slem person, alt jeg sier og gjør står jeg opp for. Jeg er en person som elsker vennene mine, familien min osv .. jeg kunne gjort alt for de, og setter så utrolig mye pris på di at jeg blir helt målløs. Jeg tror heller ikke at spesielt vennene mine vet hvor mye de betyr for meg, jeg ser opp til di fleste av de. Så hvis dere leser dette, tenk litt på det jeg har skrevet. Husk på at dere må gjerne ta kontakt med meg om dere trenger noen å snakke med, jeg har alltid ett lyttende øre <3 Altså, en ungdom og en voksen person for deg saks skuld skal ikke gå rundt å ha det sånn eller gå å tenke sånn, ikke i villeste helv*te om man skal det, det er ikke rettferdig. Og noen sliter så mye at de må gå til lege, og bli innlagt. Legene gjør ikke annet enn å gi tabletter mot depresjon, noe som etter MIN mening er helt fullstendig feil å gjøre? Noen tabletter!? Neineinei. Det skal ikke gjøre en person frisk, vel. Hvem vil bli frisk på tabletter mot dette … det er helt idiotisk spørr du meg. Jeg kan ærlig innrømme at jeg dro til legen, fikk tabletter, begynte på tablettene å hadde det helt jævlig med meg selv fordi nettopp DISSE pillene gjorde meg til en helt annen person, en person som jeg overhode ikke ville være .. jeg kjente meg ikke igjen lenger, og da var det på tide å sette en stopp for det, så jeg kuttet di ut på sekundet, aldri mer. Ikke nok med det, men jeg gikk på tabletter mot søvn også .. og de kan jeg med hånda på hjertet si at var helt forferdelig, jeg tok en tablett klokken 21.00 om kvelden .. etter 1 time startet den å virke, jeg sovnet på sofaen .. mamma og pappa prøvde å snakke til meg, jeg skjønte ikke noe som helst. Jeg var helt vekke, såg skygger og var helt svimmel, husker ikke engang hvordan jeg kom meg ned til sengen min .. dette er noe av det verste jeg har vært med på .. jeg tok en tablett og ble enig med meg selv at dette ville jeg ikke prøve igjen, aldri. Så nei til tabletter, jeg vil heller bli frisk ved hjelp av meg selv og andre, vise hvor sterk jeg er, ikke la tablettene ta over meg. Men dere, dette er min mening og følelser. Alle har forskjellige meninger.

Det som har gjort meg til den personen jeg er idag, er nemlig hvor sterk jeg har vært gjennom dette. Jeg har gjort og vist ting for meg selv å andre som jeg aldri hadde trodd at jeg ville komme til å gjøre. Jeg har vist andre at jeg er STERK nok, jeg er god nok, jeg bryr meg ikke om hva andre sier å mener om meg. De må gjerne si å mene hva som helst, men hvem er det egentlig som kommer lengst med dette ' a? Meg eller de som ikke har noe annet å gjøre enn å finne feil med andre? Så alt i alt, jeg er stolt av meg selv, og det er det så absolutt lov til å være <3

2 kommentarer
    1. Du vil være en inspirasjon for andre? Hvilken inspirasjonskilde er det som er 18 år og ikke holder på å fullføre videregående engang? Du går bare hjemme og ikke gjør en dritt hele dagen. Fester og lever på foreldrene dine. Shit for en inspirasjon 😀 Du kommer nok ikke til å godkjenne denne kommentaren, for du vet så godt det er sant. Farlig å få kritikk vet du

    2. Anonym: Jeg godkjenner kommentaren sånn at andre kan se hvor latterlig denne kommentaren er, ikke fordi jeg vet det er sant, for det er det overhode ikke, skjønne deg 🙂 du har bare å gi en god f*en i å komme her å fortelle meg hvordan du TROR jeg lever, helt forbanna idiotisk. Virker som du selv som person sliter litt med deg selv? Og ikke har noe annet å gjøre enn å rakke ned på livet til andre å slenge dritt, har du ikke bedre å gjøre? 🙂 må være litt kjipt å ha det sånn’ a? Er du ikke enig? Jeg vil anbefale deg å la vær med sånne kommentarer og heller skrive hvem du er istede for å skjule deg bak en latterlig anonym kommentar, kommer ikke langt med det vettøøø. Om jeg går hjemme og lever på foreldrene mine så er det mitt problem, ikke ditt .. men det er hvertfall helt feil, så du og alle andre må gjerne tro hva dere vil 🙂 farlig å få kritikk ja? Hehhee. Jeg tåler mer enn kritikk skal jeg si deg. Men som blogger så må man tåle å få kritikk, sånn er det bare. Jeg er en inspirasjon for andre jeg, selv om jeg for øyeblikket går hjemme, jeg jobber med mitt, noe som både du og andre ikke har noe som helst med å gjøre. Om du/dere tror jeg går hjemme å ikke gjør en dritt, fester å lever på foreldrene mine SÅ VERSEGOD å tro det da, det gjør meg ingenting .. det er ikke mitt problem, men ditt, det er trist at du må blande deg i mitt liv, men det er visst så spennende at du ikke klarer å la være. Og kjære anonyme person, jeg tror innerst inne at du selv vil være en inspirasjon for andre, å bli snakket positivt om, men der kan jeg å andre være vitne på at det er mer en feil. Om du vil fremstå som dette, så skal ikke jeg stoppe deg! Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg