dagens antrekk

God helg, skjønninger♥

Har dere disse dagene hvor dere føler dere har gjort noe godt? Eller hvor dere bare er stolte av dere selv for å ha fått til noe? Vel, der er jeg idag 🙂 Dagen min startet med at jeg våknet før alarmen, som er klokken 08.00 .. jeg hadde nemlig ett møte idag klokken 10 angående jobb og slik .. deilig å se at ting begynner å gå fremover. Det gikk forresten super fint .. jeg er stolt av meg selv som klarte det, HAHA … normalt sett pleier jeg å være så sinnsykt nervøs og sjenert, men idag gikk det strålende fint, jeg smilte og var glad og imøtekommende følte jeg, så jeg gikk ut av døren med ett stort smil. Så idag tar jeg helg med god samvittighet. 

Og nååå er jeg kjempe lei av å være syk, jeg går på medisin for urinveisinfeksjon som jeg visstnok har gått med så lenge at det har blitt nyrebekkenbetennelse av hele greia .. det er ikke noe gøy. Og jeg satser på å bli frisk ganske fort, selv om det er vondt. Det som suger er at jeg skal i bursdag i helgen, og får derfor ikke drukket .. offf jeg er sååå svak for alkohol, menmen. Man kan selvfølgelig ha det kjekt uten alkohol også♥ like greit det siden jeg skal sitte på en buss i 4 timer på søndag. Jeg reiser plutselig til Bergen igjen, og blir til ubestemt tid, hehe neida .. jeg vet ikke hvor lenge jeg blir, men en uke blir det hvertfall 🙂 gleder meg til å komme meg vekk litt igjen. Oppdaterer dere mer senere .. Men hvertfall så ønsker jeg dere en riktig god helg, kose dere mye! 

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Hva skal dere i helgen?

 

 

6 kommentarer
    1. En flott jakke!
      Og så bra det gikk så fint på jobb intervjuet 😀 var selv på et intervju på mandag, og krysser alt jeg har for at det går veien (:
      Jeg skal ikke så mye enda. Men må hvertfall øve nynorsk ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg