DISSE leser jeg fast hver dag

Heiheiiii, takk for fine kommentarer på forrige innlegg, guys♥♥ ur the best. Gøy at dere forstår hva jeg ville frem til .. dere finner innlegget HER !! 

Men tilbake til overskriften .. di fleste av oss har vel faste blogger som vi liker å lese? og som vi kanskje er innom hver dag også 🙂 Jeg tenkte hvertfall å vise dere mine favoritt bloggere og som jeg er innom så og si hver dag.

SOPHIE ELISESOPHIEELISE.BLOGG.NO

ERICA KVAM – L0VE.BLOGG.NO

 

ANNA EDWIN – ANNAIS.BLOGG.NO

STINA – STINA.BLOGG.NO

LEANDRA – LEADUVET.BLOGG.NO

ANNA RASMUSSEN – MAMMATILMICHELLE.BLOGG.NO

 

KRISTINE ULLEBØ – KRISSSY.BLOGG.NO

 

 

ISABEL – SRAAD.BLOGG.NO

 

EILEEN ERIKSEN – EILEENER.BLOGG.NO

 

Jeg leser selvfølgelig mange andre blogger også, men dette er liksom de jeg er innom hver dag, og MÅ lese haha 😛

Hvilke blogger leser du?

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg