“Let´s go, skater girl “

.. haha liker overskriften azzz. Vel, nå er jeg akkuratt komt inn døren, jeg og Marius har vært ute i fin været å skatet. Visste dere at det faktisk er kjempe gøy å skate om man får det til? Men veldig vanskelig også. Marius var jo en proff på å skate før, og sier det er veldig vanskelig å tar tid å lære, men til slutt så er det verdt det, sier han. Og det tror jeg på .. Han er super flink enda, men meg derimot kan diskuteres hahaha, neida, jeg synst faktisk jeg er litt flink jeg da 🙂 Jeg liker å være litt gutte jente, hehe lol. 

Men nå skal jeg straks få i meg noe mat å hoppe i dusjen, vi blogges snart igjen 🙂 dagens antrekk kommer ut på bloggen etterpå også, bedre sent enn aldri .. stay tuned 😉

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg