dette blir for dårlig

Heihei, hvordan står det til med dere? 🙂 Vel, helt ærlig så synst jeg at dette her blir alt for dårlig gjort av meg .. jeg lover dere hver bidige dag at jeg skal forbedre meg på denne bloggingen min, men skjer det? Nei .. Og det beklager jeg veldig for. Men nå i det siste så har det faktisk vært så mye, jeg har vært lite hjemme, og mobil blogging synst jeg er så stress, men jeg prøver mitt beste hvertfall. Og nå skal jeg virkelig prøve og komme sterkt tilbake til dere 🙂 Eneste som mangler litt er blogglysten min, jeg føler jeg ikke har noe særlig gøy å blogge om lengre? Eneste jeg har planer om nå er å gjøre ferdig spørsmålsrunden til dere, og den kommer så klart på video denne gang 🙂 Jeg har ikke fått spilt den inn enda .. fordi jeg ikke har vært hjemme. Så jeg skal prøve å få gjort det denne uken her .. Den kommer hvertfall, det er det viktigste vel? 

Og en ting til, jeg ser at dere er innom bloggen min uansett om jeg ikke blogger. Og det setter jeg sååå stor pris på, virkelig .. Dere er fantastiske! Også må dere ha en strålende fin dag videre, her høljer det ned …. så dette blir en skikkelig inne dag med serier og filmer, under dyna hihi. ♥

Vi blogges !

Hva vil du ha innlegg om?
 

 

5 kommentarer

Siste innlegg