min favoritt

Heihei, og god søndags kveld! 🙂 Har dere det bra? Jeg sier det igjen, men beklager for sinnsykt dårlig med oppdateringer her på bloggen, jeg skjønner ikke hvorfor jeg sier jeg skal bli bedre når det skjer kanskje en gang i måneden .. off, med det er mye jobb med å ha blogg .. så håper det kommer seg etterhvert! Vel, Idag så har jeg ikke gjort så særlig mye .. jeg var en tur innom den nye leiligheten til Sara og Petter idag, kjempe fin er den, lys og fin. Så er en smule missunnelig der ja, hehe 😉 Jeg er hvertfall kjempe glad for at hun nå bor i samme område som meg, det er litt gøy, hehe. 

Været idag er ikke noe særlig bra hvertfall, så dette blir en skikkelig inne dag med bare kos og filmer/serier. Så i dette innlegget så tenkte jeg og vise dere mine favoritt serier, jeg er ikke like flink til å se på serier som jeg var før, men når man først begynner så har man jo IKKE ett liv, jeg blir bare sittende inne og være skikkelig usosial, menmen. 

PRETTY LITTLE LIARS

Dette er garantert min favoritt serie, selv om jeg blir ganske forvirret iblant og ikke forstår noe som helst .. men jeg er ikke den første, hehe. 

KEEPING UP WITH THE KARDASHIANS

Jeg holder faktisk nylig på og se denne serien, er første gang jeg ser det sånn skikkelig .. Jeg digger det.

ONE TREE HILL

Før så var One Tree Hill min aller første favoritt serie .. men nå så har jeg ikke sett på det på en ganske så god stund. Jeg vurderer og se det helt fra starten av, selv om jeg har gjort det sånn 48390384 ganger før!

HOME AND AWAY

Denne serien er fantastiiiiiisk, jeg elsker den mer enn jeg elsker meg selv, tror jeg. Neida, men den er virkelig amaZing. 

Vel, dette er vel egentlig kun de seriene jeg ser på .. har lyst til å starte med nye serier, så blir super glad om dere kommer med TIPS HIHI <333

Hvilken er din favoritt serie?

Har du noen tips til serier?

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg