40 Q&A

Tre ord om meg
Omsorgsfull, nysgjerrig, snill

Det første jeg gjør om morgenen

sjekker mobilen

Når jeg hører på radio blir jeg

forbanna over hvor mye dårlig musikk som sendes i forhold til hvor mye bra musikk det finnes.

Barn er

utrolig søte og sjarmerende

Om natten

spiser jeg sykt mye og er ikke trøtt engang ..

I vesken har jeg

alt det jeg trenger

Trening er 

deilig og amaziiiing

Jeg elsker 

familie og venner

Ved sengekanten har jeg

vann, mobil, lader, godteri, lypsyl.

Hva jeg vil med livet mitt

være lykkelig og gjøre andre lykkelig.

Jeg gleder meg til

julaften hehe ..

Klesskapet mitt er fult av

klær som jeg ikke bruker

Når jeg skal pynte meg

 så bruker jeg overraskende lite tid, omg

Jeg brenner for

trening

En liten hemmelighet om meg

 jeg SUGER til å svømme 🙂

Jeg føler meg best

når jeg er sammen med familie og venner

I kaffebaren bestiller jeg

søren .. jeg liker ikke kaffe.

I baren bestiller jeg

varierer, men mest rusburs.
 

I vennegjengen er jeg
den som er med på alt.

I familien er jeg
den rolige.

Jeg kan ikke leve uten
familien min, og mine gode venerrrr.

Politikken

 bryr jeg meg ikke noe særlig om

Kjærlighet er

å elske seg selv og andre <3 og ta vare på det man har.

I høst skal jeg unne meg

å jobbe hardt for det jeg ønsker å gjøre med livet mitt.

På kjøkkenet 

bruker jeg ikke lang tid, lol?
 

Jeg er dårligst til
matematikk, shit. Alt med tall og det der er jeg så sinnsykt dårlig til, burde ikke vært lov til å være så dårlig.

Jeg er flinkest til
å ta meg av andre, haha. 

Det beste jeg vet

å reise

Jeg beundrer 

mine kjære bestevenninder

Fobier
Heiser, trange rom uten vindu, fly, edderkopper, osv ..

Du visste kanskje ikke at jeg

har to onkler som døde på sjøen for noen år siden
 
På kvelden er jeg
godtesyk.

Som venn er jeg

den som alltid bryr meg, og ikke stenger andre utenfor.

Når jeg har fri
blogger jeg, trener, spiser myyye.

Uvane
jeg ødelegger tennene mine ved å tygge på tungepiercingen min, fan

Når jeg jobber
blir jeg glad, jeg er den personen som alltid liker og ha ting å gjøre på!

Det er lov å lyve hvis
det er til det beste for andre.

Om fem år 

ligger jeg på gata .. kødda, om fem år så har mest sannsynlig familie livet startet og jeg oppfyller drømmene mine. Vel, det er lov og håpe.

Om ti år er jeg

28 år, shit. 

 

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg