NEW IN – Weightless bukse

Heiheiheihei 🙂 hvordan har dere det? Jeg er akkuratt komt hjem igjen etter en F A N T A S T I S K fin tur i Bergen!! Jeg har kost meg kjempe mye, heldigvis skal jeg tilbake om kun 3 uker, så det ser jeg frem til. Men noe jeg ser enda mer frem til er MALAKOFF for fæn!!!! Kun 3 dager igjen nå, omeigad jeg gleder meg 😀 flere som skal dit, forresten?

Hvertfall, for en liten stund siden så bestilte jeg denne weightless ” rumpe” buksa hahaha .. Jeg var litt i stuss om jeg skulle tørre å bestille den, siden jeg aldri har prøvd disse, og ikke visste hvordan den ville se ut eller hvordan den ville se ut på. Men holyyy jeg elsker den virkelig allerede, den satt som ett skudd hehe. Jeg er super duper fornøyd med den, så godt innkjøp camz;)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg