TING BARE VI LAVE JENTER FORSTÅR

Jeg hadde ikke hatt noe imot og vært noen centimeter høyere, jeg er 1.60 cm høy og det er virkelig ikke bare-bare og være lav 😉 her kommer nemlig noen problemstillinger vi lave jenter kanskje har .. 

1. VANSKELIG OG SE NOE PÅ KONSERT 

Jeg klarer så og si ALDRI å se noen som helst ting på konserter .. hvor hardt suger ikke det`A? Jeg husker før når jeg var mindre så måtte jeg alltid sitte på skuldrene til pappa for og i det hele tatt se noe, aaarrhh .. 

2. BASSENG

Når det står for eksempel 1.50 cm dypt i bassenget, og jeg så vidt klarer og stå på beina i vannet så sier det litt hvor mye det suger å være kort? Alle vennene hopper uti og koser seg menst jeg derimot står på siden og svelger vann. 

3. VÆRE TREIGEST AV ALLE FORDI JEG HAR KORTE BEIN OG MÅ GÅ DOBBELT SÅ MANGE SKRITT

Dette her er noe jeg virkelig kjenner meg igjen i. Alle suser forbi med to skritt, menst jeg bare har tatt fire. SLITSOMT. 

4. REKKER IKKE TIL 

Det suger hardt når du er skikkelig sulten og når ikke opp til en skål eller fat fordi de selvfølgelig måtte ligge i øverste hylle .. Som da gjør til at man må bruke ekstra lang tid ved og finne frem en stol for og så starte med klatringen. LURER på hvor mange ganger dette har hendt meg !!! 

5. NÅR DU SER EN FIN GENSER DU LIKER PÅ KLESBUTIKKEN SOM HENGER SÅ HØYT OPPE AT DU FÅR NAKKESLENG PÅ HELE GREIA

OMG !! Hva er meningen med dette da? Jeg blir skikkelig sint jeg .. 

6. KYSSE TYPEN DIN SOM ER 10 CM HØYERE ENN DEG

Greit nok at dette er kjempe søtt, men altsååå .. 

7.  VANSKELIGHETER MED OG FINNE BUKSER

Når du kjøper en bukse du trooor passer fordi den såg veldig kort ut på butikken, men som viser seg og gå langt forbi beina når du kommer hjem og prøver den .. denne feilen gjør jeg hver gang. Derfor har jeg funnet ut at jeg like gjerne kan gå på barneavdelingen og finne bukser, de er hvertfall passelig, hehe. 

8. SITTE HELT FREMME I PEDALENE NÅR DU KJØRER BIL

En ting som også vi lave jenter kjenner oss igjen i, er at vi må helt frem til rattet nesten for og nå frem til pedalene .. og ikke nok med det, men setet må jo også heves opp noen tak. Ser lite dumt ut der du sitter da .. menmen.

9. SØT

Man vil vel alltid bli kalt ” søt” når man er ganske så kort. Men det er vel også litt kjedelig å bli kalt for søt hver gang du drar ut på byn når du egentlig gikk for sexy :pp. 

10. GÅ MED HØYE HÆLER.

hahaha .. dette er så standard. Jeg går veeeldig ofte med høye hæler, nettopp fordi jeg føler meg så sinnsykt kort i beina. Og da er det alltid greit og føle seg litt høyere enn det man egentlig er :-). Jeg husker før når jeg var mindre, da gikk jeg alltid rundt i huset med skoene til Charlotte, for hun hadde ganske høye hæler på sine sko, og det synst jeg var så gøy. Det er ofte mange jeg møter som ikke har sett meg før som trodde jeg var myyye høyere enn det jeg er, di bare ” WHAT, er du ikke høyere? ser ut som du er kjempegøy på alle bildene dine ” og jeg bare ” HEHEE …… ;););) ” 

11. REKKER IKKE NED

En ting som også er ganske standard, er når du sitter på en stol og ikke rekker ned med beina.

12. LEGITIMASJON

Di fleste må vel vise legitimasjon, men spesielt til de som er lave 🙁

13. BAREN

Ikke nok med at du må kjempe deg frem, men også prøve å få oppmerksomheten til bartenderen selv om du knapt rekker opp til bardisken. Jeg føler meg hvertfall veldig dum der jeg står. Ett lite tips til neste gang .. ta på deg høøøye hæler, hehe. 

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

14. KINO

Aaarrhh .. dette er noe som er forferdelig irriterende. Du håper så inderlig på at ingen setter seg fremfor deg i kinosalen, men neida .. der kommer det selvfølgelig noen, og du får ikke med deg en dritt av filmen fordi du må sitte å stirre inn i personen sitt hode gjennom hele filmen. Dette har skjedd med meg sååå mange ganger. 

15. BUTIKKEN

En tur på butikken er som tarzan-løypa. Du må klatre for og nå den øverste varen i hylla. Hvis du ikke er i humør til det så er det bare og flørte seg til litt hjelp .. Etter noen ganger er du trossalt blitt skikkelig god på det ;-). 

Kjenner du deg igjen i noe? 

 

 

 

 

 

 

 

 

11 kommentarer
    1. Kan du være så snill å korrekturlese inleggene dine, eller få noen andre til å gjøre det før du poster inleggene? Digger bloggen din, men orker ikke å lese all teksten fordi det er så mye skrivefeil..

    2. Et kjempefint og veldig kult innlegg:). Du skriver så bra. Nå har jeg strekt meg en del det siste året, men i alle år, 10 år på grunnskolen, var jeg alltid den som var lavest og lettest, ikke alltid så gøy:):). Kjenner meg igjen i flere punkter:):)

    3. Maren: Tusentakk for det, skjønne deg! 😀 Haha, ja jeg var også den laveste og letteste .. og jeg er helt enig med deg, det er ikke alltid like gøy, menmen. Så bra du kjenner deg igjen 🙂

    4. Anonym: Bra du digger bloggen da! men kanskje du ikke digger den like mye når du stadig kommer med dritt kommentarer og leter etter feil? 🙂 kanskje du bør korrekturlese kommentarene dine istede, du skriver ikke så mye riktig du heller, desverre. Og forresten, skriv heller hvem du faktisk er, enn å gjemme seg bak en anonym idiotisk kommentar, kjære deg. Hver gang det kommer en kommentar med bare dritt, så er det med samme ip – adresse. Tenk litt før du publiserer noe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg