ting vi jenter sliter med om sommeren

Vi jenter kjenner vel oss igjen i noen ting, hvertfall nå i sommer tidene .. Alt er ikke like enkelt da, hahaaaa

1. LANGT HÅR

Hehe, dette er virkelig noe jeg sliter som bare det med .. det og ha langt hår er ikke alltid bare en drøm. Nå i sommer tidene så er det ganske så irriterende, det blir fort varmt, man kan liksom ikke gå løst med håret for da blir det så siiiinnsyykt varmt, hvertfall når det er så tjukt. .. dette er virkelig noe jeg sliter med, så derfor går jeg så og si alltid med håret oppsatt. Jeg husker når jeg var i syden for noen år siden så ble jeg så sykt irritert pga det var varmt, klamt og ekkelt .. det føltes nesten ut som om jeg hadde en varmeovn eller noe på hodet. og GUD så irriterende.

2. SMELTENDE SMINKE

Dette er også noe som er veldig irriterende, sminken blir utrolig fort smeltende om sommeren spesielt .. hvertfall når man bruker pudder. Det beste er vel egentlig og bare gå helt uten sminke, så slipper man denne irritasjonen her hvertfall, hehe 🙂

3. Å SKIFTE BIKINI

Når dere er på stranda og skal skifte fra bikini til tørre klær .. det er ikke alltid like lett som man tror det er. Ikke hos meg hvertfall, da må man få noen til og holde et håndkle rundt deg slik at du kan skifte til noe annet, dette er noe jeg IKKE liker hahaha .. jeg bruker jo år og dag på og få gjort dette, i håp om at ingen ser meg. Det skal ikke være enkelt, vet dere.

4.  NEGLELAKK PÅ TÆRNE

Det er jo alltid litt gøy og pynte seg litt ekstra om sommeren, da er tå neglelakk ett must hos meg. Jeg går vel egentlig med neglelakk på tærne året rundt, nettopp fordi den aldri forsvinner .. jeg skjønner ikke hvorfor neglelakken på hendene forsvinner etter 3-4 dager, menst på tærne sitter den på hele året? hmm, rart det der. 

5. VANSKELIGHETER MED OG FINNE UT HVA MAN SKAL GÅ MED

Denne her kjenner jeg meg selv igjen i så godt, slår aldri feil. Hvorfor er det alltid så vanskelig og finne ut hva man skal hive på seg om sommeren? Er det ikke bare å ta på seg noe enkelt? som en shorts og en topp, kanskje. Men neida, jeg liker og pynte meg litt ekstra om sommeren jeg da, hehe. Og da har jeg meg selv å takke når jeg bruker fleeere timer på og finne ut hva jeg skal ta på meg. Det hender også at jeg må finne frem antrekk dagen før, slik at jeg ikke bruker hele dagen etterpå til og finne ut av. Om vinteren så tar man bare på seg det man finner liksom. Det samme til bikini, man finner aldri ut av hvilken bikini man skal ta på seg heller, hardt liv azzz :pp 

6. UØNSKET HÅR

Dette her er noe av det verste, serriøst .. På sommeren må ALLTID leggene barberes konstant, og før man vet ordet av det er det jaggu vokst ut igjen .. holyy. Da blir det fæn meg den kaktusen. Det er ikke bare – bare å barbere azz.

7. SKINNSETER OG SHORTS

 Vi alle har vel opplevd det og sette seg inn i en bil med skinnseter som har stått i solsteiken noen timer, MED SHORTS PÅ .. AUUCH det svir så j**** mye. Lurer på hvor mange ganger jeg går på den feilen. Minuset med å ha en bil med skinnseter er akkurat dette. Menmen, vi overlever 😀

8. KLISTRET FAST I STOLEN

Dette er også en greie som sikkert vi fleste har opplevd? I shorts, skjørt eller kjole så kan man altså da oppleve dette her, nemlig og sitte fast i en stol eller lignende fordi man er så klam og svett. Eller det og sitte på en restaurant med fancy mønster, og etter noen minutter så har man altså printet mønsteret på baksiden av låret, lekkert.

9. SAND OVERALT

Etter en dag på stranda hvor man har vært mye i vannet og voilààà, der har du pina det fått hele stranda på kroppen!!! som er umulig å få vekk, etter noen år .. om du er maks uheldig så finner du nok helt sikkert igjen noen sandkorn på kroppen. Love it. 

Noe du kjenner deg igjen i?

14 kommentarer

Siste innlegg