Horse lovers

Ikveld så var jeg, Emma og vennene så heldig som fikk være med venninden min og ri på hest, så utrolig gøy. Er det noe jeg virkelig synst er perfekt så er det hester, hvertfall denne hesten .. Så sinnsykt perfekt og nydelig, herregud!!! Tror jeg er en skikkelig heste elsker, haha .. Hvertfall lillesøsteren min og vennene hennes, det merket jeg ikveld 🙂 så gøy å se at di har det gøy. Jeg vil hvertfall ri på hest flere ganger, synst det er kjempe gøy, selv om det er litt skummelt også hehe .. Menmen. Her er noen bilder som ble tatt underveis.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg