Days like this

God dag, fine dere! 🙂 Nå er jeg akkuratt komt hjem fra en liten tur i sentrum, jeg har fått gjort mye nyttig idag .. Var blant annet med Stine en tur til Førde idag tidelig. Også tok med meg lillesøsteren min ned til byen en tur hvor hun fikk is, også leverte jeg inn noen søknader og styr .. Så nå håper jeg virkelig på det beste, haha. Merker at jeg har skikkelig lyst å jobbe nå, fæn. Hvertfall, så får jeg satse på det beste. 

Planene for resten av dagen er jaggu ikke store, jeg kommer nok bare til og være mye ute i solen og nyte den når den først er her. Jeg lovte også Emma og bade med hun idag, så kanskje vi setter opp en vannspreder og leiker oss i den, hehe, kjekt er det hvertfall 🙂 Skikkelig sommer dager som dette azz .. Elsker det! Og nå er jo sommer ferien rett rundt hjørnet for mange av dere, hvor herlig er ikke det`a? Dere må kose dere myyyyye alle sammen, så blogges vi snart igjen.

Hva skal dere i dag?

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg