lovely days

Heihei 🙂 

Nå er jeg akkuratt komt hjem fra Førde, og har laget meg noe å spise. Sitter ute og nyyyter dette fantastiske været vi har nå, dette er jo faktisk bare helt sykt det, egentlig, hehee .. Er jaggu ikke ofte vi har slike fine dager etter hverandre, og hvertfall ikke så varmt som det har vært nå de siste dagene. Så dette skal nytes til det fulle, man vet aldri når det tar slutt, desverre. 

Idag så skal jeg stortsett ikke gjøre annet enn å slappe helt av, var en tur ute igår faktisk, skikkelig spontant det også hahaha .. Jeg og noen venner dro for og spille volleyball og drikke litt, så fant vi plutselig ut av at vi likegodt kunne dra på byn en tur, jajaaa .. Det var faktisk en kjempe koselig dag i går, skikkelig sommer stemning, og jeg elsker det. Dager som dette er minneverdige, og jeg ser virkelig frem til flere, ahhhh … 

Hva gjør dere idag?

 

6 kommentarer

Siste innlegg