NÅ ER DETTE INN

Jeg tipper di fleste av dere har sett denne fletten? Første gang jeg såg den var da Kylie Jenner hadde den på ett bilde hun selv la ut på sin instagram konto 🙂 Og jeg synst den er kjempe søt, bare synd jeg ikke klarer og lage den selv .. jeg klarer faktisk ikke å lage noen fletter på meg selv, bortsett fra vanlig flette, men det er jo så kjedelig .. Og ikke minst, håret mitt blir så forferdelig kjedelig av å bare ha det slik som jeg har det, herlighet altså hahaha. Så hver gang min søster kommer hjem så finner jeg alltid kule frisyrer som hun må lage på meg, siden hun er så flink med hår, glad jeg har en frisør i familien som kan med hår og fletter for og si det sånn, hehe. Hvertfall, har du prøvd ut denne fletten før? Isåfall, hva synst du?

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg