helg og morro

Heisann, og god helg kjære lesere! :-* hvordan går det? Idag så våknet jeg til dritt vær, men det måtte da en gang komme, siden vi har hatt så fint vær nå en stund, men jeg håper finværet kommer tilbake fortest mulig .. Arhh .. Alt blir liksom så mye bedre da, er dere ikke enig? Menmen, vi lar ikke været stoppe oss i og gjøre ting vi liker, hehee.

Denne helgen blir helt fullbooket, ikveld skal jeg i bursdag til nydelige Kimmely som endelig er blitt 18 også. Lørdag blir det vel å henge med venninnene og en tur ut igjen, (ja er alkizz :ppp). Også søndag skal jeg i konfirmasjon, så blir en veldig opptatt helg dette her, men sånn vi liker det. Hva er deres planer for helgen ?

Nå må jeg fyke, skal en tur på trening, jeg har mye i vente, så her er det bare å trene som fæn. Ønsker dere en super fin helg, kos dere masse, så blogges vi snart igjen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg