Ny mammablogg

Jepp, dere hørte riktig .. Nå kommer det en ny mammablogg, og det skremmer meg. Hehe neida, ny mammablogg kommer det nok ikke med det første .. Men jeg har alltid fundert på og spørre Charlotte om hun ikke bare skal ta og starte opp med en ” mammablogg” :pp og grunnen til det er fordi jeg tenker at det er skikkelig spesielt og få sin første unge, og derfor tenker jeg at det kunne vært artig og sett hvordan hun takler bloggingen, og se hvordan hun gjør og skriver igjennom sine hverdager sammen med sin unge, og hele opplevelsen med sin første unge .. det tror jeg hadde vært artig, hahaha. Så charlie, nå er det bare og revurdere alle tanker og høre på søsteren din :-* hehe. Men mye jobb er det jo trossalt når man har en unge som skal ha mat hele tiden, sove osv .. Jeg tror jeg hadde klart det faktisk, men det vil nå tiden vise seg. Men “mammatilmichelle” klarer no det, og hun har 2 unger, snart tre hihi. Ser opp til hun der azz.

3 kommentarer

Siste innlegg