det gikk visst ikke som det skulle

Husker dere da jeg skrev innlegget om at jeg skal opp i vekt? vel, akkuratt sånn som ting er nå, så ser jeg mørkt på det .. det gikk visst ikke som det skulle, altså, jeg VAR og ER fortsatt veldig gira på det, men FY SØREN det er virkelig tøft, jeg trodde det ville bli enklere, men nei, overhode ikke. Jeg klarte og komme meg opp 1 kilo, og jeg klarte og la vær og veie meg i 2 uker .. det føltes herlig det. Men jeg vil komme meg mer opp, og for at det skal gå så må jeg faktisk spise så mye jeg kan .. Etter jeg skrev det innlegget så begynte jeg og spise mer og mer, men nå de siste ukene så har jeg spist veldig lite, og det fungerer ikke om man skal opp i vekt. Har dere komt til det punktet hvor dere bare vil gi opp, fordi ting blir for tøft og vanskelig? Men jeg nekter virkelig og gi opp, jeg er ikke en person som gir opp på det jeg virkelig vil ..  jeg SKAL opp i vekt, og jeg skal gå inn for det så mye jeg bare kan, jeg har overhode ikke følgt matplanen min som jeg lagde .. den ligger i en skuff nede på rommet liksom .. og jeg ser jo det at jeg ikke klarer og følge den i det hele tatt .. Det eneste jeg har klart og følge hittil er treningsplanen min. Så det lureste for meg nå er og skrive ned alt på mobilen, slik at jeg kan begynne og se mer på den for hver dag.

Jeg vil være sunn, jeg vil ha en fin kropp, jeg vil være fin, jeg vil ikke være så tynn at alle synst jeg er ekkel, og at folk ikke føler at di skal knekke meg .. det er ikke noe gøy og ha det sånn, dere, tro meg. Jeg er lei av det, så lei at jeg bare vil gi opp alt .. men jeg er ikke den personen som bare gir opp alt fordi jeg ikke får det til der og da, jeg er ikke den type person, og jeg skal heller aldri bli det. Jeg ville bare blitt så forferdelig skuffet over meg selv om jeg faktisk hadde synket så lavt som det. Jeg skulle ønske kroppen min var bygd for og ha lett for og legge på seg, når jeg begynte og spise mer enn det jeg vanligvis gjør så følte jeg liksom at jeg aldri la på meg? Men det er jo ikke sånn det fungerer heller, man kan ikke se det på noen dager, det tar tid, men det vil bli verdt det. Hvertfall for min kropp. Men jeg ser nå at det blir vanskelig og gå opp 6-7 kilo til august-september .. Er jeg heldig så går jeg kanskje opp 2-3 kilo, men det er en begynnelse hvertfall, er det ikke? Så nå camz, begynn og følg det du skal, og ikke gi helt faen. Så ser du hva du får av det til slutt, for det vil bli verdt det 😉 Sånn må jeg begynne og tenke nå. Og nå skal jeg virkelig begynne og tenke fremover.  For det dummeste jeg kan gjøre nå, er å gi fullstendig faen og bare leve livet med en kropp som er så farlig og alvorlig undervektig at jeg ikke vet hvordan dette vil ende, SO KEEP IT UP GUUURL. 

 

 

4 kommentarer
    1. drit i kilo. Du kan gå ned 5kg bare med å sove på grunn av alt vannet i kroppen. Fokuser på å få de riktige måltidene, frukost, middag og kveldsmåltid. Og innimellom der spis frukt, yoghurt etc. Så når du føler for det, spis frukost, lunsj, middag så kvelds. Drikk masse melk og spis masse egg. Bytt loff med grovt osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg