sommer gitt

Når gradene ligger på 26 så er det ett tegn på sommer, eller hva ? Jeg skal overhode ikke klage, jeg har klagd på dette dritt været som har vært nå i det siste sååå lenge, så nå som det er varmt og fint så burde man virkelig ikke klage hehe 🙂 men litt varmt kan det vel bli i lengden, menmen .. Jeg skal hvertfall sole meg så mye jeg kan.

Forresten, jeg kom nettopp hjem fra bursdag til besta .. Vi feiret den idag istede for imorgen, det er egentlig imorgen hun har bursdag. Men mye kaker og mat har hvertfall Komt ned! Både idag og imorgen er en stor dag 😀 idag har min kjære storebror bursdag, som blir hele 21 år, gud som tiden flyr .. Hvor er barndommen blitt av liksom? Hahaha. Også imorgen har mamma og besta bursdag, så da blir det enda en større dag!! Hipp hurraaaa.

2 kommentarer
    1. Wow så sinnsykt nydelig du er med bare mascara! Synst du klær det veldig, og så ser det naturlig ut og øynene blir mye finere<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg