start your day with positive thoughts

God morgen, sunshines :-* Hvordan går det med dere?

Jeg ligger fortsatt i sengen og har enda ikke komt meg opp for dagen, blææ .. Ligger og strekker meg lengst mulig egentlig hehe .. Slik at Mamma og pappa skal komme hjem, di har sovet på hotell inatt og kost seg så mye, noe som di fortjener <3 så gode som di er. Di kommer vel ikke hjem før om en times tid, så jeg skulle egentlig fått ræva i gir og stått opp nå, fack. Har ting jeg skulle gjort, blandt annet og få ryddet litt hus til di kommer hjem ..

Men hvertfall, til overskriften .. Idag så skal jeg stå opp med POSITIVE tanker for min egen del, dagen blir absolutt så mye bedre enn når man står opp med feil fot, trust me. Di dagene har jeg hatt nok av, og skal heller starte ved og komme meg uten av sengen og starte hele dagen med positive ord og tanker 😀 prøv det dere også, la alt av negative ord og tanker ligge bak, da blir man bare så nedfor og deprimert .. Jeg kan med hånda på hjertet fortelle dere at ting blir så enklere om man bare gir faen i disse dritt tankene, nå er det på tide og tenke positivt her i livet. Jeg er lei av og starte disse 360 dagene av 365 dager med bare kjipe og negative tanker, så nå har jeg hvertfall tenkt og gjøre en stor forandring med det! Bare det og våkne med ett smil om morningene gjør ting sååå mye bedre ..

Men nååå camz, ut av sengen .. Hahaaa er det mulig, en mer sløvegris finner man da altså ikke :ppp Dere må ha en super duper fin lørdag, også blogges vi senere, gode leserene mine! #love

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg