sminke produkter jeg ikke klarer meg uten

I dette innlegget så tenkte jeg at jeg kunne vise dere noen sminke produkter som jeg IKKE klarer meg uten hehe 🙂 det er faktisk helt sykt hvor avhengig man blir av sminke? Skulle ønske jeg aldri begynte med sminke hahhaha .. er så vanvittig stress 🙁 menmen, så er det jo greit og føle seg litt fresh og fin, er det ikke? Hvertfall, under her ser dere noen produkter.


 


Too Faced – Dette fikk jeg av Sara til jul for noen år siden, og jeg har brukt det siden det, har blitt helt forelsket i dette hahha, jeg anbefaler dette hvertfall.

Dette Kanebo pudderet har jeg brukt ganske lenge, og jeg er så utrolig fornøyd med dette .. har aldri prøvd noe bedre faktisk. Også dekker det alt i tillegg, noe som jeg synst er kjempe bra! Jeg har jo en del fregner, som jeg liker å dekke .. så da funker dette fantastisk bra. Dette pudderet er virkelig noe jeg anbefaler.

Denne øyenskyggen fikk jeg av Sara når hun hadde vært i syden for litt siden, og det er faktisk overaskende bra, bare synd di ikke har det i Norge 🙁 eller jeg tror hvertfall ikke di har det .. Også sitter det lenge på også! 

Masterpiece mascara fra max factor, denne er utrolig bra, ikke bare sitter den fint på, men den gjør også sånn at vippene dine blir litt lengre .. gøyy 🙂

Denne mascaraen har jeg brukt kjempe lenge, og synst den er dødsbra faktisk, den er veldi enkel og føre på også! 

Tok med denne parfymen fra Jennifer Lopes som heter Love And Glamour, fy søren .. jeg kødder ikke når jeg sier at dette er den beste jeg har brukt så langt!!! Den lukter sååå herlig, min er tom nå, og får ikke kjøpt ny før i ferien siden di ikke selger den her i florø lengre? hvafaaaen, aargh .. Så da må jeg nok bestille denne på nettet. 

Eyeliner fra H&M, denne er veldig bra til og være så billig, fikk egentlig litt sjokk når jeg prøvde den på .. den koster jo ikke mer en 39 kr eller noe .. så jeg anbefaler denne også hehe.


 

Baby lips er også en av mine favoritter! 

Vel, har dere noen av disse produktene? Hva synst dere om di? 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg