slutte å blogge

Heihei! 

Dette innlegget har jeg lenge lurt på om jeg i det hele tatt skal poste? Nettopp fordi jeg ikke har vært helt sikker på akkuratt dette med blogging .. skal jeg fortsette og holde på med bloggen? eller skal jeg slutte? jeg er usikker. 

Grunnen til at jeg har vurdert å slutte og blogge er fordi jeg ikke lenger vet om jeg klarer og holde på den .. jeg har lite blogglyst for tiden, jeg kommer meg så og si aldri ut for og ta bilder til bloggen lengre, jeg går alltid rundt og tenker på HVA jeg skal blogge om idag .. og det gjør meg faktisk så sinnsjukt sliten, det er kun det som står i hodet på meg..  jeg synst egentlig det er en skikkelig trist tanke og i det hele tatt tenke på å slette den, for jeg ELSKER jo virkelig og blogge, og jeg elsker jo leserne mine .. det er jo nettopp dere som holder den oppe i det hele tatt 🙂 Jeg blogger for deres skyld, og jeg vet vel egentlig at jeg kommer til og sitte igjen med en stor klump i magen om jeg faktisk velger og slette den .. jeg kommer nok til og angre som faen  om jeg gjør dette, det vet jeg. MEN så må jeg jo tenke på mitt eget beste også 🙁 noe som jeg synst er helt forferdelig, for det og blogge er meg, jeg liker det, og vil nok alltid komme til og like det. 

I skrivende øyeblikk så sitter jeg faktisk med tårer nedover kinnet .. dette synst jeg ikke er noe gøy 🙁 når jeg tenker meg om så har jeg jo nesten hele forbanna livet mitt innpå her .. og jeg har jo så ufattelig mange minner som aldri vil bli glemt!!! Men jeg tror jeg trenger noen dager på og finne ut hva jeg faktisk vil gjøre ææh. At jeg i det hele tatt tenker på og slette bloggen for godt er jo bare tull egentlig, buuuut i dont know. Jeg må faktisk bare gjøre det som mage følelsen sier .. 

 

25 kommentarer
    1. Ta en bloggpause hbis du vil i noen dager, skriv ned hva du kan blogge om eller spør leserne dine om hva du kan blogge om, det handler om å finne inspirasjon☺️

    2. bloggen trenger ikke å bli slettet, ta en pause og se hvordan det blir for deg! 🙂 så kan du jo alltids begynne igjen om du føler for det, har tid og inspirasjon osv. En pause kan også hjelpe mye på inspirasjonen om hva du skal blogge om, for da går tankene over på noe annet + du kan blogge om det du har gjort når du har vært borte.
      Jeg tror, siden du vurderer å slette, at en pause kan være bra for deg. Bedre tid til å tenke på deg selv og hva du orker. Bloggen er der om du bestemmer deg for å ta en pause fra pausen din og begynne å blogge igjen 🙂

    3. Eg håper du forsette å blogge, er daglig leser og det ville være trist dersom det var slutt for bloggen.

    4. Grunnen du slutter er fordi du drikker og fester hele tiden jo . Omg, handler ikke om drikke seg full hele tiden heller 🙂

    5. Å drikke alkohol har vell ingenting med blogging å gjøre? Tenk litt over hva du skriver før du slenger dritt på nettet, det går faktisk inn på folk, spesielt folk som sliter ekstra mye ellers. Tviler på at du ikke er ute å koser deg sammen med venner, alkohol eller ei? Det har ingenting med saken å gjøre. Og er jo veldig tydelig at dette er noen i Florø som ikke tørr og er rett og slett ikke tøff nok til å stå for det du selv sier, og det er bare flaut, latterlig og bare sykt lavmål. Tenk deg om!

    6. sarakvammen: Var denne kommentaren ment til meg? eller kommentaren under? Hvertfall, jeg synst det er helt latterlig og slenge så pass dritt som det der, jeg synst det er barnslig rett og slett. Og JA, selvfølgelig er det noen i lille florø :-))))

    7. Om det er det du liker, så ikke nøl med å fortsette. Spør leserene om 1 liste til hva de ønsker å se deg blogge om og ta de pauser du trenger😘 ITS your life 👍🏻 Les litt på andre blogger som kan gi deg inspirasjon i denne tid.
      Skriv når du vil og ønsker. Er vell Kansje bedre det en å slutte(som du ikke ønsker) ☺️

    8. jeg synes du er flink og bør fortsette stå på du er sterk og flink du har min støtte hehe

    9. “All the praises and thanks be to Allah, Who has not begotten a son (or offspring), and Who has no partner in (His) Dominion, nor He is low to have a Wali (helper, protector or supporter). And magnify Him with all magnificence, [Allahu-Akbar (Allah is the Most Great)].”
      – TAKBIR

    10. 1 سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَىٰ بِعَبْدِهِ لَيْلًا مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِيرُ
      2 وَآتَيْنَا مُوسَى الْكِتَابَ وَجَعَلْنَاهُ هُدًى لِّبَنِي إِسْرَائِيلَ أَلَّا تَتَّخِذُوا مِن دُونِي وَكِيلًا
      3 ذُرِّيَّةَ مَنْ حَمَلْنَا مَعَ نُوحٍ ۚ إِنَّهُ كَانَ عَبْدًا شَكُورًا
      4 وَقَضَيْنَا إِلَىٰ بَنِي إِسْرَائِيلَ فِي الْكِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِي الْأَرْضِ مَرَّتَيْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا كَبِيرًا

    11. Syns det blir litt lavmål når det er openbart folk i fra florø som syns det er kult å legge inn et annet navn og kommentere usaklig. Ta en sjølvvurdering av dokke sjølv, så finne dokke nok fort ut av at dokke må vokse litt opp :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg