Mine tanker til mobbing

Heihei, i dette innlegget så tenkte jeg å skrive litt om mine tanker til mobbing, jeg selv har blitt mobbet og det gikk utrolig hardt innpå meg, og sliter fortsatt litt med det den dag idag, men jeg er blitt sterkere, det er det viktigste.

Vi alle har vell opplevd det å ikke ville gå på skolen? Nettopp fordi man er redd for å bli mobbet, vel, der hadde dere hvertfall meg, ting startet på barneskolen, og jeg har hatt en hard barndom når det kommer til plaging, stygge kommentarer, blitt kasta ball på, stygge meldinger osv .. Jeg mistet venner som sto meg så ufattelig nært, jeg likte ikke meg selv lengre fordi jeg følte meg ikke bra nok, det var rett og slett mange ting som ikke var som de lengre skulle! Jeg har vært så nær for og komme meg langt vekk, men det er kun en person i hele verden som har fått meg til å ikke gjøre det, og det er min fantastiske bestevenn, Sara. Hun er vell den personen som har klart og sette meg på plass og hjelpt meg igjennom de tyngste tidene. Og når jeg tenker over det nå i ettertid så synst jeg det er så sinnsykt latterlig. Man holder ikke på med sånt? Folk som driver på med mobbing sliter så jævlig hardt med seg selv, virkelig, og det er det hvertfall ingen som helst tvil om, det tror jeg vi alle vet.

Mobbing har vel egentlig aldri tatt slutt, når skal det egentlig ta slutt? Det lurer jeg på. Det er da ingen som er så forbanna keen på å bli mobbet i lengre tid av noen teite grunner? Og som spesielt ikke har gjort noe som helst. Det må da en gang ta slutt vel, for dette er faen ikke greit.

Jeg husker en gang på skolen for ikke så lenge siden, så såg vi en dokumentar om mobbing, jeg tror aldri jeg har hatt det så vondt inni meg selv, det å se noen helt fantastiske uskyldige folk på skolen som ikke har gjort noe bli mobbet og dyttet og kastet ting på er så innforjevlig, faktisk. Og det foregår faktisk veldig mye mobbing på en skolebuss, det såg jeg hvertfall i denne dokumentaren. Bare det og se på det er nok, men kan dere da tenke dere og oppleve noe sånt? Nei fyfaen. Jeg blir så utrolig forbanna, herlighet. AT NOEN KAN OPPFØRE SEG SÅNN !!!

Tenk dere en heil verden uten mobbing, både folk og ting hadde vært så utrolig mye bedre, holyy. Mobbing ødelegger jo faktisk så mye for en person, det er til og med så gale at folk tar selvmord fordi di faktisk ikke er sterke nok til å stå imot stakkars .. Og sånn skal det ikke være, mobbing er faktisk det jevligste en person kan gå igjennom! Tro meg. Man skal ikke lenger lide.

Men nå så har jeg verdens beste venner og familie som stiller opp for meg, jeg kunne virkelig ikke klart meg uten de.

Vær så snill, ikke la mobberne ta helt kontroll, da beviser man bare at det er di som vinner! Vær snill med hverandre, det er ingen som overhode fortjener å ha det sånn.

Så til slutt vil jeg bare si at grip inn om dere ser noen bli mobbet, jeg har selv gjort det for ikke så lenge siden, og jeg føler meg allerede som en masse bedre person!! Den følelsen av å hjelpe noen som sliter er helt ubeskrivelig faktisk, jeg er så sinnsykt glad for at jeg har tatt meg motet til å gripe inn i en mobbesak, og faktisk hjelpe noen som trenger hjelpen som di selv ikke klarer alene, og ikke bare gitt fullstending faen i det. Jeg er overhode ikke en person som kunne gitt faen i mobbing, for mine tanker til det står meg så ufattelig sterkt. Så folkens, GRIP INN, det er ingen som skal ha det sånn lengre. Det er ikke rettferdig! Jeg kan ærlig innrømme at jeg liker den personen jeg har blitt idag, nettopp fordi jeg slåss for det!! Og jeg har så utrolig stor tro på at dere der ute også klarer det, ja, det er vanskelig, men vi står alle sammen om dette! 😀 Og vær så snill, IKKE la samfunnet manipulere dere helt totalt, jeg har gått og går fortsatt igjennom akkuratt det den dag idag, men jeg er sterk nok til og få en slutt på det. Det er ofte sånn at man ikke ser sterke nok ut, men der kan man faktisk ta helt forbanna feil .. Det finnes også så ufattelig mange folk der ute som er mer en sterk nok, og mer en god nok!! Det er vi alle 🙂 husk på det.

STOPP MOBBING! GRIP INN OM DERE SER NOEN BLI MOBBET, DET KAN REDDE LIV!!!

– camilla

2 kommentarer
    1. Skjønner ikke. Jammen? Du er jo altfor strøken jente for å ha blitt mobbet. Du er jo skjønnhet prinsessa.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg