hva skulle jeg gjort uten deg

Jeg vil lage dette innlegget til min kjære og gode bestevenninde, Sara! ♥ grunnen til det er nettopp fordi HUN fortjener det så utrolig masse, jeg ikke ville klart meg uten henne. Du er ikke som alle andre, du er en helt spesiell en, ord kan ikke beskrives for HVOR forbanna mye du faktisk betyr for meg, du og jeg for alltid ♥

Du er en bestevenninde som alle skulle fortjent å hatt, nettopp fordi du er du, du er omsorgsfull, du er fantastisk, du er perfekt, du er rett og slett en fantastisk skapning, tro det eller ei. Du er som en søster for meg, og det har du vært i så utrolig mange år nå, du og jeg ble kjendt når vi var kjempe små, jeg husker alle di gangene du og jeg lekte sammen rundt i gata, og alle di gangene jeg var frekk og bitch mot deg og sa du ikke fikk gå hjem før du hadde vært med og rydde rommet mitt HAHAHA, og ikke minst alle gangene jeg stengte deg inne på rommet mitt, VEL, snakker vi grei venn ellerrrrr? Jeg er hvertfall ikke sånn nå, tror jeg har fått meg en lærepeng nå hehe, off for en tid, jeg glemmer det aldri! 

Jeg kommer heller aldri til og glemme alle roadtrippene vi har hatt siden du fikk lappen, det er virkelig noe jeg vil huske for alltid .. vi har så mye mer å se frem til! En ting jeg heller aldri kommer til å glemme er oslo turen våres for 2 år siden, da var det Miley Cyrus konsert som vi begge tok helt på sparket, og som vi begge gledet oss kjempe masse til .. det ble rett og slett en minefull tur, med bare gode ord ♥

Er det noen jeg ser opp til her i verden så er det søren meg henne, du hjelper meg gjennom absolutt ALT, og lyser opp dagene mine når jeg trenger det, du har fått meg til og se lettere på livet. Du er god mot absolutt alle, og det er sånn det skal være! Du er en kjemåe stor gledesspreder, det er hvertfall sikkert og visst 😀 hihi. Jeg føler vi er så like på mange måter, og det er en god følelse .. virkelig. 

Vi har våres begge nedturer hvor vi ikke er helt enige om ting, men det ordner vi alltid opp igjen i med en gang .. og takk gud for det, jeg tror ikke jeg hadde klart meg i 1-2 uker uten deg azz hehhhe. Men DU OG JEG vi står sammen om alt, uansett om det er godt og vondt ♥ jeg vil, og kommer ALLTID til og være her for deg, no matter what. 

En bestevenn er en du kan le med, en du kan snakke med, en du kan gråte med. En bestevenn tar vare på deg, spørr om det går bra, ser på deg med øyne som ingen andre gjør. En bestevenn er der for deg når ingen andre kan, uansett hva. En du kan ringe til på natten om ting ikke er som di skal. En bestevenn er ting du kan gjøre alt med, det finnes ikke pinlige tausheter – bare bestevenn, stillhet. 

Vet du hva? Du er en bestevenn for meg, og det vil du alltid være♥  JEG ELSKER DEG HERFRA TIL EVIGHETEN, SARA-MARIE♥ 

 

6 kommentarer
    1. Du aner ikke hvor mye dette betyr for meg, eg er så utrolig glad for at eg har ei jente som deg i livet mitt! Jeg elsker deg <3 og du skal vite at jeg alltid er her for deg også!! Tusen takk <3 verdens beste.

    2. Aw! Så fint skrevet 🙂 og for noen herlige bilder 😀 di har ikke jeg sett før, tidig <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg