Enkle Hårfrisyrer

Heisann! 🙂 

I dette innlegget så tenkte jeg og vise dere noen enkle og fine hverdags frisyrer, håper dere liker det! Kom gjerne med tilbake meldinger hihi 🙂

– En helt enkel hestehale, bare med sånn hår band rundt, dette gjorde jeg for og få frisyren til og se mer fin ut 🙂

En  fiskebeinsflette er også noe som er kjempefint, jeg liker det kjempe godt .. bare synd jeg ikke klarer å lage det selv 🙁 så det må jeg øve meg på hehe. Jeg synst også denne fletta er kjempe fin når du for eksempel skal på stranda eller bare bruke det som en hverdags frisyre!

 Denne frisyren er også noe som alle bruker, jeg bruker denne veldig ofte hvertfall .. men noe man kan gjøre for og få frisyren litt mer fin, er og flette den! Da blir det suuuper fint hihi.

Også en helt standard frisyre, nemlig krøller .. man trenger ikke å bare bruke dette når man for eksempel skal på byen eller andre ting .. man kan også bruke dette bare for en vanlig hver dag eller noe .. jeg liker hvertfall veldig godt og krølle håret mitt, føler meg mye finere og freshere ut da hahhah.

Vel, her hadde dere 4 enkle hår frisyrer, kom gjerne med tilbake meldinger på hva dere synst! Håper dere liker slike innlegg? 😀

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg