KEVIN MURPHY PRODUKT

Heihei!

I dette innlegget tenkte jeg at jeg skulle skrive litt om Kevin Murphy sitt hårprodukt når det gjelder desse shampoene 🙂 Og dette er IKKE ett sponsett innlegg eller noe, bare jeg som vil skrive mine meninger 🙂

Når jeg satt hår modell i Bergen, så kjøpte jeg med meg shampo fra dette merket, sånn at hårfargen min skal holde litt lengre, noe jeg synst er ganske lurt og gjøre. Jeg kjøpte blandt annet en blåshampo, som tilfører blåpigmenter, og for og holde på fargen min 🙂

Alle Kevin Murphy sine produkter er fri for parabener og sulfater, produktene inneholder også essensielle oljer og naturlige ingredienser som vil gi nytt liv til både hår og sjel ved bruk, hehhe .. 

Denne hvite flasken er en shampo for kjempisk og dehydrert hår. Denne inneholder Hydrosert Soy Protein som gjør at forholdene og permanent binder fuktighet til håret! Denne beskytter også mot Color Fade, og skadet hår 🙂

Kevin Murphy sin Blonde Angel Wash er utviklet til blond hår som trenger en ekstra kjærlig hånd :-D. Denne shampoen oppfriskes hårets naturlige lyse farger og reduserer missfarger, samtidig blir håret tilført mye fuktighet og blir enda mykere! Noe som jeg synst er kjempe bra 🙂 

Denne inneholder lavendel og optiske virkestoffer som gir glans til matt og skadet hår.  Fordeler med denne er at den pleier lyst hår og gjennoppfrisker fargen! Fukter og mykgjør håret 🙂 

Så alt i alt så synst jeg denne virker knallbra på mitt hår, og jeg har kun brukt den noen få ganger! Jeg merker også at håret mitt har blitt enda mykere enn det allerede er, så jeg anbefaler virkelig disse om du har farget håret ditt til blandt annet rødt! 

Prisen på disse ligger på rundt 300 kr ,-

10 kommentarer

Siste innlegg