How to get longer ponytail

Heihei!

I dette innlegget så tenkte jeg å vise dere hvordan en kan få lengre hestehale på seg selv. Dette er ikke noe vanskelig å lage på seg selv i det hele tatt 🙂 Jeg håper dere liker tipset.

Det du gjør først er å dele inn håret ditt, og det varierer fra hvor langt hår du har egentlig .. Jeg har ganske langt hår, så da delte jeg det inn i tre deler, en helt nede, en på midten og en helt øverst 🙂 Jeg startet med og dele inn nede, også går jeg oppover. Jeg kan vell anbefale dere å bruke ett ganske tynt strikk når du gjør dette, grunnen til det er fordi at det ser så mye finere ut enn at du skal gå rundt med tjukke strikk i håret .. da stikker det ut, om dere skjønner? 

Når jeg er ferdig så bruker jeg litt hårspray for og få litt volum i håret, og for og få det til å sitte hele dagen! Det er det viktigste hehhe 🙂 

Vel, dette var ett lite tips fra meg, som dere kanskje kan teste ut? om dere liker det selvfølgelig 🙂 Jeg synst hvertfall dette er superfint å gjøre på seg selv. Og kommer definitivt til å gjøre dette flere ganger selv! 

Jeg er super dårlig til å forklare .. så kanskje like greit at jeg deler en video med dere om hvordan en gjør dette hahha …

 

Hva synst dere?

Likte du tipset?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg